Haftowanie komputerowe – użytkowe gadżety reklamowe

Świetną i nie nachalną formą kampanii reklamowych jest haftowanie znaku firmowego na różnego rodzaju gadżetach, w tym również na elementach odzieży. Tę formę reklamy swoich usług najczęściej wykorzystują firmy z branży turystycznej i hotelarskiej.

Biura turystyczne chcąc naznaczyć grupę klientów wyjeżdżających na konkretną wycieczkę wręczają chustki, apaszki, szaliki i tym podobne drobne elementy. Haftowanie logo operatora turystycznego na odzieży nie tylko daje możliwość rozpoznania przynależności turysty do danej grupy, ale również zostaje u niego jako pamiątka, która przypomina o wycieczce z tym biurem.

Haftowanie logo jest bardzo popularne w branży hotelowej, gdzie różnego rodzaju gadżety będące na wyposażeniu pokoi hotelowych nabierają jednolitego, eleganckiego charakteru. Ręczniki, szlafroki, pantofle kąpielowe, a także torby czy saszetki posiadające wyhaftowany znak marki podnoszą prestiż hotelu.

Wiele firm prowadzących sprzedaż różnego rodzaju towarów, zleca haftowanie swojego logo na drobnych elementach ubioru, na czapeczkach, szalikach, topach czy koszulkach, które są dodawane do promowanych towarów. Taka forma reklamy działa bardziej skutecznie niż wiele innych, ponieważ daje klientowi coś konkretnego jako prezent.

Wybierając haftowanie znaków firmowych na odzieży oraz gadżetach można w istotny sposób pomóc w kreowaniu dobrego wizerunku marki. Klient otrzymując taki prezent nie czuje wywierania na siebie presji, wręcz przeciwnie, ponieważ każdy lubi otrzymywać prezenty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.